„Kdyby sudí (Adam Kindl z Kladenska) nezrušil naši branku na 0:1 pro ´ofsajd´ a pak na druhé straně nepískl ´penaltu´, mohl to být úplně jiný zápas,“ stručně zhodnotil utkání Na Šamotce žehrovický Ondřej Zázvorka.

Jeho klub dodal záběry ze zápasu, ale komise rozhodčích – samozřejmě bez názoru bratrů Benešů, kteří za Tatran hrají – rozhodla, že verdikty arbitrů Adama Kindla a jeho asistenta Michala Chládka byly v pořádku. Nebo přesněji řečeno kvalita závěrů neukázala, že by jejich verdikty byly nesprávné.

Jako první komise zkoumala situaci z 25. minuty utkání, kdy hosté skórovali, ale podle asistenta rozhodčího z ofsajdu. „Hráč hostů 10 (Kočí) se v době přihrávky od spoluhráče H7 (Jindra) nacházel blíže k brankové čáře než míč,“ zní výrok komise.

Komise rozhodčích zkoumala výroky ze zápas OP Tn. Rakovník (v zeleném) - Mš. Žehrovice. Gól hostů podle ní nebyl uznán správně kvůli ofsajdu | Video: se svolením OFS Rakovník

Ve 39. minutě byl podle komise správně nařízen PK ve prospěch Tatranu. „Hráč hostů číslo 12 (Petr) nedbale podrazil a zároveň i nedbale vrazil do D 14 (Husák) mimo souboj o míč v pokutovém území.

Komise rozhodčích zkoumala výroky ze zápas OP Tn. Rakovník (v zeleném) - Mš. Žehrovice. první penalta podle ní byla odpískána správně. | Video: se svolením OFS Rakovník

A ještě situace ze 47. minuty, kdy byl podle komise správně nařízen pokutový kop ve prospěch Rakovníka. „Hráč hostů 12 (Petr) bezohledně podrazil domácího hráče 14 (Husák) v pokutovém území. H12 měl být napomínán ŽK za bezohledný přestupek,“ píše se v komuniké komise rozhodčích.

Komise rozhodčích zkoumala výroky ze zápas OP Tn. Rakovník (v zeleném) - Mš. Žehrovice. Druhá penalta byla podle ní odpískána správně. | Video: se svolením OFS Rakovník

Komise řešila také další sporné momenty v jiných zápasech,.

Tady je soupis jejích rozhodnutí:

FC 05 Zavidov B – TJ Roztoky

• V 90+1. minutě utkání byl správně nařízen pokutový kop ve prospěch H. D6 nedbale podrazil H10 v pokutovém území.

TJ Sparta Lužná – TJ Baník Lubná

• V 55. minutě utkání R ve spolupráci s AR1 správně uznali branku hostujícího družstva. Byť se jednalo o velmi složitou herní situaci pro AR1, z dostupných záběrů je patrné, že nedošlo k porušení P11 – ofsajd.

• V 81. minutě utkání byl správně vyloučen H1 za hrubé nesportovní chování. H1 kopl za použití nepřiměřené síly D18 ze strany do lýtka v přerušené hře.

SK Senomaty – SK Ohnivec Městečko

• Ve 44. minutě utkání nebyl správně nařízen pokutový kop ve prospěch H. D9 vrazil dovoleným způsobem ramenem do zad H7.

FK Hředle B – FK Kněževes

• Ve 13. minutě utkání byl správně nařízen pokutový kop ve prospěch D. H1 nedbale podrazil D11 v pokutovém území. Této herní situaci předcházela hraniční ofsajdová situace, z dostupných záběrů nelze určit správnost