Zdroj: archiv Škoda Auto
Vozu FCR z roku 1909 se přezdívalo Strašidelná rakev
Zdroj: archiv Škoda Auto
Stejný vůz v plném závodním tempu
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda Rapid Six pro závod 1000 mil československých v roce 1935
Zdroj: archiv Škoda Auto
Automobil patřil do skupiny těch s aerodynamickou karosérií
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 440 na Alpské rallye v roce 1955. Víko kufru vzadu bylo u tohoto prototypu protažené až k nárazníku
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 440 na trati Rallye Monte Carlo v roce 1956. Měla tři stěrače čelního skla
Zdroj: archiv Škoda Auto
Tovární Škoda Octavia v roce 1960
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 1100 MB v roce 1967
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 110 L pro skupinu A2
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 110 R Coupe na Rallye Teplice v roce 1973
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 200 RS začala závodit v roce 1974
Zdroj: archiv Škoda Auto
Slavná éra Škody 130 RS začala v roce 197
Zdroj: archiv Škoda Auto
Po konce homologace Š 130 RS se chvíli uvažovalo o možnosti spolupracovat s Metalexem na Škodě MTX 160 RS
Zdroj: archiv Škoda Auto
Osmdesátá léta byla labutí písní vozů Škoda s pohonem zadní nápravy
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda 130 LR závodila i v úpravě pro skupinu B
Zdroj: archiv Škoda Auto
Pavel Sibera se Škodou Favorit
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda Felicia Kit Car
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda Octavia WRC
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda Fabia WRC
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda Fabia S 2000
Zdroj: archiv Škoda Auto
Škoda Fabia R5, dnes Fabia Rally2
Zdroj: archiv Škoda Auto