Nová křižovatka se začala budovat současně s výstavbou nového úsek D6 – obchvatu Řevničova, který byl otevřen na podzim loňského roku. Páni inženýři ovšem její podobu asi nějak nedomysleli.

Je s podivem, že až před několika dny začali stavební dělníci relativně nedávno položený asfalt opět frézovat a rizikovou spojnici frekventovaných silnic nyní předělávají na kruhový objezd.

Proč až teď je záhadou, kterou nechápou ani mnozí Rakovničané. „Proč se neudělal kruhový objezd rovnou, když už byl ve vizualizaci výstavby D6? A když už se to musí dělat komplikovaně, proč jeho výstavba nezačala zároveň s opravou staré Karlovarky?“ Divil se uživatel facebooku Tomáš Bařtipán. Jiný názor zašel ještě dál. „Potřebovala se pro někoho schovat práce, kdyby náhodou nebyla jiná. Jsme v ČR. Zde logiku nehledat a raději nic neočekávat,“ napsal uživatel se jménem Vašek Kla.

V tomto směru bych Ředitelství silnic a dálnic asi nepodezíral, ale dvakrát zaplacená stavba opravdu logiku moc nedává. Mnozí řidiči se již léta podivují nad koordinací prací na stavbách silnic a dálnic a Ministerstvo dopravy nedávno slibovalo zrychlení a zlepšení silniční výstavby i lepší hospodaření s financemi. Snad nezůstane jen u slibů. Dopad totiž často nebývá pouze ekonomický, jako třeba u již zmíněné rizikové křižovatky.