Již druhým rokem vyhledává po celé naší vlasti různé kotliny a rokle, ve kterých nesmí chybět klikatící se autokrosová trať. Je nasnadě, že zde nehledá uklidnění jako většina z nás, ale naopak jemnou vůni benzínu a zvýšený adrenalin..

V Nové Pace taková kotlina je a tak se zde konaly poslední dvojzávody Poháru sponzorů autokrosu. Adélka se svoji buginkou, poháněnou motorem o obsahu 160 ccm, o výkonu 5,5 hp a průměrné rychlosti okolo 50 km/h. zde měla ještě teoretickou šanci zlepšit své celkové umístění. Aby se probojovala na první celkové místo, musela by dvakrát porazit suverénního, dosud vedoucího, Dominika Prokopa.

Sobotní závod však nezačal dobře, neboť hned v první rozjížďce zklamala technika. To poznamenalo průběh celého dne. Po dvou třetích a jednom druhém místě startovala ve finále až z třetí řady ze šesté pozice. Start i následnou hromadnou havárii zvládla mladičká závodnice výborně a tak se v cíli mohla radovat ze třetího místa. Znamenalo to však konec nadějí na vylepšení celkového 2. místa v Poháru.

A tak nedělní závod jela takzvaně pro radost. Součet bodů z rozjížděk mělo několik závodníků stejný a proto o pozici na startu ve finále rozhodoval nejrychlejší dosažený čas. Ten měla Adélka nejlepší a tak startovala z první řady ze třetí pozice. Po výborném startu si polepšila a usadila se na 2. místě. To se jí podařilo, i přes nekončící ataky za ní jedoucích kolegů, udržet až do odmávnutí šachovnicovým praporkem.

Tímto pro Adélku končí jedna závodní etapa (i když se jede ještě jeden závod Mistrovství republiky).

Pro příští sezónu opustí tuto malou buginku a napříště bude sedlat nový 4x výkonnější stroj. Během zimní přípravy musí zvládnou ovládat nejenom větší výkon, ale i zcela jiný způsob jízdy a ovládání této buginy.

zou