„Daří se nám a tlačíme se tam, kde jsme bývali v minulosti a pomalu a jistě se blížíme k hraně milionu vyrobených hektolitrů v pivovaru, kterou máme naplánovanou na příští rok,“ odhaluje plány ředitel krušovického pivovaru Michal Rouč.

Co se týče exportu do zahraničí, nejlépe se Krušovicím daří v Rusku, kde exportní objem zboží vzrostl o téměř 100 procent i vzhledem k mistrovství světa ve fotbale. Dobrou pozici pak má i v sousedním Německu, Slovensku. Velmi dobře si vede také v Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku, ale i ve Švédsku. Naopak v rámci českého trhu je Heineken, kam Krušovice spadají, až trojkou.

Neotřesitelným lídrem zůstává firma Asahi. Ta vlastní Plzeňský Prazdroj, Velkopopovický Kozel, Gambrinus a Radegast a má téměř padesátiprocentní podíl na trhu. Pár procent nad Heinekenem je ještě firma Molson Coors, vlastnící Staropramen a Ostravar.

Krušovický pivovar se také stále více otevírá veřejnosti. Nedávno byla dokončena rekonstrukce nádvoří, která zahrnovala také novou fasádu zámku a zajištění statiky kaple. V současnosti se pracuje na pivovarském muzeu, které by mělo být dokončeno v prvních měsících příštího roku a celá vstupní část poté bude volně přístupná pro veřejnost. Pivovar navštěvuje také velké množství zahraničních turistů, letos se prošlo areálem pivovaru 44 tisíc návštěvníků.