Výraznější příď má širší masku chladiče, nově ve tvaru šestiúhelníku s výraznými zdvojenými žebry, a změněnou linii světel pro denní svícení, jež se nyní dělí na dvě části. Přední světlomety jsou užší než dřív a sahají až k masce chladiče, upozornil mluvčí komunikace produktu Zdeněk Štěpánek. Pozornost obrací také k uspořádání prvků pod linií denního svícení: je tam umístěné druhé světlo, kde se nachází mlhové světlomety nebo – ve vrcholném provedení – separátní modul LED. „Toto uspořádání dodává vozu jedoucímu ve tmě charakteristický čtyřoký vzhled,“ konstatoval Štěpánek.

Zezadu by měly obzvlášť zaujmout – takový je alespoň záměr designérů – nové zadní skupinové svítilny. Jejich zploštění proti těm dosavadním zdůrazňuje šířku vozidla. Charakteristické uspořádání ve tvaru písmene C zůstává. Skica dále ukazuje nově tvarovaný zadní nárazník s černým difuzorem a delší zadní spojler. Jak nově uspořádané světlomety, tak zadní světla využívají technologii LED. Co přinese technická modernizace karoqu, zveřejněné obrázky neprozradí: to se nadšenci pro motoristické novinky dozvědí až za dva týdny.

Stavba bioplynové stanice začala v průmyslové zóně Plazy. Za rok má být uvedena do zkušebního provozu.
Autobusy budou jezdit na plyn vyrobený ze zbytků jídla. Začala stavba biostanice

Model Karoq Škoda Auto označuje jako „menšího bratra“ modelu kodiaqu. Oba se těší oblibě nejen mezi běžnými řidiči. Uplatní se například i ve službách policie. A líbí se třeba i středočeským záchranářům, kteří ve svém autoparku nemají jen sanitky. Potřebují také menší vozy pro převážení doktorů v rámci rendez vous; setkávacího modelu služby záchranářských a lékařských posádek.