Takový je podle jejích slov výsledek on-line kampaně nazvané Beyond Prague (Za Prahou), kterou krajská turistická centrála rozjela ve Velké Británii ve spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism. Na kampani Češi spolupracovali s britskou leteckou společností Jet2, která má s Prahou šest přímých leteckých společností.

Výsledky kampaně podle Vojtové předčily očekávání. Pro zájemce o odborné podrobnosti pak ředitelka prozradila i něco ze zákulisí přípravy kampaně, jež byla v tomto případě zaměřena na oslovení potenciálních cestovatelů a představení konkrétních turistických cílů ve středních Čechách: mediamix využíval blogu, krátkých videí na Facebooku a Instagramu a e-mail marketingu. Těm, kteří mají rádi čísla, nabízí i konkrétní údaje: příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát – a v rámci e-mail marketingu se podařilo oslovit 70 672 přímých zájemců.