Nové logo a i název zveřejnilo město Rakovník koncem minulého týdne a jedná se o nejvíce diskutovanou záležitost několika dnů na sociálních sítích. Nový název Aquaprak je podle kritiků nesmyslný.

„Písmo pěkné, barva pěkná, ale Aquaprak opravdu ne. AquaRak je lepší,“ napsala Veronika Bláhová.

„To písmeno „P“ je tam opravdu zbytečně navíc. Vypadá to, že je tam kvůli té vlnce, jinak ten název postrádá smysl,“ napsala svůj názor Jana Haunerová.

„Já bych nechal klasiku: „Rakovnický Aquapark“ a k tomu pěkný obrázek raka ve vodě,“ komentoval nový název Josef Kopřiva.

Nové logo si rakovnická radnice objednala u zdejší firmy Lokša PrePress za zhruba 11,5 tisíc korun, autorem loga je Pavla Zimmermanová. „První úvahy směřovaly především k názvu, který by vystihoval náš nyní již o atrakce rozšířený bazén. Velmi pečlivá příprava zahrnovala návrhy jako Akvara, Rakva, Rakváč, Bazén, a tak podobně,“ sdělil mluvčí radnice Jiří Cafourek.

Kromě názvu se také řešil styl, radnice také chtěla promítnout symbol vody. „I takové drobnosti, jako je vlna v logu akvaparku, se dostalo pozornosti. Hledání její správné tloušťky i zakřivení bylo důležitým momentem. S touto vlnou se budeme moci potkat v celém areálu,“ dodal závěrem Jiří Cafourek.