Za pět let, kdy se ceny rozdávají, investovaly firmy, které se do tohoto žebříčku zapojily, na veřejně prospěšné projekty více než 3 miliardy korun.

V kategorii celkových objemů vede i v letošním roce energetická skupina ČEZ, která na dobročinnost věnovala zhruba 242 milionů korun. Druhé místo s odstupem získala Česká spořitelna se šedesáti miliony, třetí společnost Johnson & Johnson s necelými osmatřiceti miliony. Ta zároveň z tuzemských firem investuje největší procento svých příjmů, na charitu dává 0,75 procenta svých celkových tržeb.

Speciální ocenění získala společnost Oriflame za projekt Oriflame dětem, který realizuje s Nadací Terezy Maxové. V rámci tohoto projektu vznikla speciální řada výrobků, u kterých zákazníci vědí, kolik putuje na charitu. Další speciální ocenění dostala společnost Vodafone za elektronickou hru GhettOut, která ukazuje lidem, jak se žije v ghettu a jak těžké je se z něj dostat.

Za výjimečné projekty převzaly ceny Škoda Auto, za kampaň „Za každé prodané auto zasazený strom“. Za dlouhodobou spolupráci Microsoft ČR, který je partnerem projektu „Počítače proti bariérám“ ve spolupráci s Nadací Charty 77. Za zapojení vlastních zaměstnanců do neziskové činnosti dostala cenu Česká spořitelna a její projekt „Den pro charitu“.

Pořadí a název firmy Objem darů

ČEZ - 241 571 961
Česká spořitelna - 60 299 525
Johnson & Johnson - 37 582 849
Dalkia ČR - 30 730 000
Komerční banka - 30 360 000
ČEPS - 30 000 000
Metrostav - 27 455 797
Telefónica 02 - 27 105 018
T-Mobile - 24 751 651
RWE Transgas - 23 000 000