Nekupují se sice už tak velké kytice, spíše pozornosti. Zákazníci vybírají nejvíce karafiát nebo jarní petrklíč, cibuloviny. Nákupy se nyní rozdělily na Valentýna, MDŽ a Den Matek. Někdy si to pěkně lidé pletou. Třeba babička koupí vnoučeti dárek na Valentýna. Ze by o MDŽ květiny kupovali pouze starší muži, se říci nedá. „Je to tak všeobecně. Dopoledne přicházejí ženy a vybírají květiny na hřbitov třeba pro maminku, protože vzpomínají. Odpoledne přicházejí muži. I mladší, ale většinou převažuje střední a starší generace,“ vybavila si Jiřina Zýková.
Před rokem osmdesát devět stávala před květinářstvím fronta. Než se sem začaly květiny vozit ze zahraničí, k mání byly pouze karafiáty, trochu gerbery a frézie. Těch bylo ale hrozně málo. „Ve vazárně jsme žádné speciální květinové vazby nedělali, protože to byl jeden podnik, vždy jsme o MDŽ věděli,“ řekla Zýková.