Oba železniční skvosty prošly před samotnou výpravou do luženského muzea generální opravou a prohlídkou přímo v Chebu, poté se vydaly na zkušební jízdu do Kynšperka nad Ohří. A jelikož jízda dopadla velmi dobře, v chebském depu se naposledy otočily a vydaly směrem do Lužné.

V zimě byly lokomotivy umístěné v chebském depu, železničáři museli opravit a zrekonstruovat poškozené součástky – jako například nefunkční brzdový rozvaděč, nefunkční buzení generátoru a podobně. Samozřejmostí byla i celková kontrola a také obnovení některých nátěrů a i kompletní umytí lokomotiv.

„Výčet závad byl obsáhlý. Jednalo se o poruchy, které nastaly v loňské sezoně,“ řekl Deníku Petr Proft, strojvedoucí a jednatel spolku Plzeňská dráha výtopna Cheb, a dodal: „Na trati Cheb – Kynšperk a zpět jsme lokomotivy vyzkoušeli a výsledek je dobrý. Vše funguje tak, jak má. Nyní budou umístěné v muzeu v Lužné a v sezoně se pak vydají na nejrůznější akce po celé České republice.“