Na trase budoucí dálnice u Krupé intenzivně pracuje zhruba 150 lidí s technikou, pokládají se konstrukční vrstvy, betonuje se 800 metrů dlouhá estakáda, vztyčují se protihlukové stěny v celkové délce jeden a půl kilometru. Od letošního září slouží řidičům v rámci výstavby mimoúrovňové křižovatky nové přemostění budoucí D6 u Krupé, tedy přeložka silnice II/229 Louny – Rakovník. Zhotovitelem úseku za 1,5 miliardy korun bez DPH je společnost Metrostav Infrastructure.

Na stavbě dálnice D6 u Krupé se staví několik mostů, jejich celková délka bude jeden kilometr.
Další část dálnice D6 bude za rok v létě. Cesta do Prahy zase o něco zrychlí

Zároveň s tímto úsekem se staví devět kilometrů dálnice u Hořesedel a pět kilometrů u Hořoviček, D6 tak vyrůstá na celkem dvaceti kilometrech. V příštím roce se rozestaví 12 kilometrů mezi jesenickou křižovatkou a Lubencem na Podbořansku. Celá D6 má být hotová v roce 2028, jako poslední se budou stavět čtyři úseky na Karlovarsku.