Jménem vodárny se muž středního věku domáhá vstupu do objektů za účelem údajné výměny stávajícího vodoměru za digitální s doplatkem za ventil ve výši 1 290 Kč. Bohužel zákazník částku uhradil a po odchodu podvodníka zjistil, že mu chybí hotovost ve výši 6 000 Kč.

Středočeské vodárny varují všechny své odběratele před zneužitím důvěry podvodníky, kteří je mohou v nestřeženém okamžiku připravit o jejich hotovost.

„Upozorňujeme naše zákazníky, že v žádném případě naši pracovníci v místě jejich bydliště nepřijímají žádnou finanční hotovost.

Zaplacení poplatků za služby či za vodné a stočné Středočeským vodárnám je možné pouze na základě zaslané faktury, která se může uhradit poštovní poukázkou, bankovním převodem nebo hotovostní platbou přímo na zákaznickém centru společnosti v Mělníku a na Kladně," upozornila mluvčí Středočeských vodáren Lenka Kozlová.

Dále doporučila zákazníkům, aby požadovali vždy na zaměstnanci Středočeských vodáren předložení identifikační karty.

K ověření totožnosti pracovníka vodáren lze využít i telefonní číslo zákaznického centra společnosti – 840 121 121, na které se lze dovolat čtyřiadvacet hodin denně.