V nejpokročilejším stádiu stavby je šest a půl kilometru dlouhý úsek u Krupé, kde roste mimoúrovňová křižovatka se silnicí Louny – Rakovník a několik mostů, pracuje se na středové kanalizaci dálnice či založení protihlukové stěny. Řidičům začne tato část D6 sloužit příští rok.

Podívejte se, jak práce dokumentuje Ředitelství silnic a dálnic ČR. 

| Video: Youtube

D6 Krupá, přeložka (dokumentace stavby 06/2023)  Zdroj: YouTube.com/ŘSD

Na téměř desetikilometrovém úseku u Hořesedel probíhají hlavně zemní práce, stejně tak jako u pětikilometrového obchvatu Hořoviček. V rámci tohoto úseku se pracuje také na přestavbě jesenické křižovatky se silnicí I/27 Žatec – Plzeň. U Hořesedel a Hořoviček se začne po dálnici jezdit v roce 2025.

| Video: Youtube

D6 Hořovičky, obchvat (dokumentace stavby 06/2023)  Zdroj: YouTube.com/ŘSD

Navazující úsek dálnice v délce 12 kilometrů na Podbořansku se má začít stavět za pár měsíců, aktuálně probíhá výběrové řízení na zhotovitele. Lhůta pro podání nabídek se posunula na 9. srpna, se zprovozněním této části D6 se počítá v roce 2026. Tím vznikne souvislý úsek dálnice mezi Prahou a Bošovem na hranici Ústeckého a Karlovarského kraje, mezi Lubencem a Bošovem na Podbořansku je v provozu deset kilometrů D6.

| Video: Youtube

D6 Hořesedly, přeložka (dokumentace stavby 06/2023)  Zdroj: YouTube.com/ŘSD

Příští rok chce ŘSD začíst stavět navazující úseky na Karlovarsku – osm kilometrů mezi Bošovem a Knínicemi a sedm mezi Knínicemi a Žalmanovem. Celá D6 mezi Prahou a Karlovými Vary má být hotová v roce 2028.