Téměř okamžitě zareagovala společnost Telefónica O2 prostřednictvím tiskového mluvčího Martina Žabky na situaci vzniklou chováním dealerů v rakovnických sídlištích. Oficiální tisková zpráva informuje o možném incidentu v souvislosti s novou společností vstupující na český trh pod značkou U:fon. Ta podniká také ve sféře telekomunikačních služeb.
„V poslední době se na společnost obrátilo značné množství zákazníků, kteří si stežovali na zvláštní metody prodejců telekomunikačních služeb pod značkou U:fon. Ti se klamavě vydávají za spolupracovníky společnosti Telefónica O2 a pod záminkou vypínání analogového telefonního signálu předkládají zákazníkům k podpisu své smlouvy. Zákazníci se mohou v případě pochybnosti o totožnosti a úmyslu podomních prodejců obrátit na speciální bezplatnou informační linku 800 130 027,“ sdělil Martin Žabka.
U:fon se brání. „Z Rakovníka jsme nezaznamenali žádné stížnosti. Připouštím, že jsme měli dvakrát problémy s neetickým chováním dealerů, ale myslím si, že jsme nastavili systém tak, aby k tomu docházelo co nejméně,“ nechala se slyšet tisková mluvčí U:fonu Jana Studničková.
Podle dostupných informací je jednoznačné, že v inkriminovaný den řádění dealerů v sídlištích v Rakovníku, se nejednalo o nabízení telekomunikačních služeb U:fonu. „Když mamince přišly poštou smlouvy, tak na nich byla jednoznačně Telefónika O2,“ konstatovala osoba, která nám již poskytla informace do čtvrtečního článku. V síti dealerů skončil minulé pondělí i soused pětasedmdesátileté ženy, který také doplatil na špatnou informovanost.

Telefónica O2