„Pamatuji si, že když jsem byl malý kluk, podobný traktor jsme měli na chalupě. Rozhodl jsem se, že si ho seženu. Moc jsem ho chtěl. Dost dlouho mi trvalo, než jsem ho v Americe objevil. Našel jsem si na inzerát tři a než jsem na ně zareagoval, zjistil jsem, že traktory jsou prodané. V Americe je o tyhle stroje velký zájem. Myslel jsem si, že si budu vybírat z několika nabídek, ale ne. Tenhle je z Pensylvánie a je jediný v republice. Nebyl s ním problém, ale chtěli po mě rychle složit dost velkou zálohu. Nakonec jsem zariskoval a traktor získal, " vyprávěl Lukáš Kulhánek.

Traktor nejprve přijel do New Yorku. Tam ho naložili do kontejneru. Vešel se tam jen tak tak. Dál se plavil skoro měsíc po moři. Pak jel po kolejích do Čech. Ještě čtrnáct dní trvalo, než ho proclili.

„Trochu jsem ho musel dát dohromady, některé věci poladit, ale nebylo to moc. Některé součásti jsem si nechal poslat z Ameriky," popisoval Kulhánek. V Čechách už traktor nikdy na poli nepracoval. Podle Lukáše Kulhánka není potřeba takového dědka honit po poli, proto s ním jezdí jen na podobné akce jako je Hředelská traktoriáda. Na tu se až z Prahy vypravil, protože uvažoval, co bude v sobotu dělat a našel si na internetu traktoriádu ne příliš daleko od Prahy. Svého miláčka sem ale přivezl na podvalníku taženém dodávkou. Ne, že by z Prahy nedojel, ale musel by vyrazit nejméně čtyři dny před akcí, protože traktor jede maximálně šest kilometrů v hodině. Kdo by u Lukáše Kulhánka hledal další traktory, nedohledal by se, protože traktory nesbírá, ale má rád různé americké „hračky", takže má doma harleje, cadillaca a v Praze provozuje Jeep bar.

Farmall 20:

Americká firma International Harvester vyráběla traktory Farmall v letech 1924 až 1973. Typ Farmall 20 se vyráběl v letech 1932 až 1939. Má řadový zážehový karburátorový čtyřválec OHV o objemu 3,6l. Výkon 20 KW kw při 1200 otáčkách za minutu. Startuje se klikou. Má čtyři převodové stupně a zpátečku. Na čtyřku dokáže jet šest kilometrů za hodinu. Celková hmotnost 1990 kg. V roce 1936 se dal koupit za tisíc dolarů. V roce 1940 nahradil model F20 model Farmall H. Vyráběl se do roku 1953. Po druhé světové válce se tento typ dovážel do ČSR v rámci organizace UNRRA.